luni, 13 aprilie 2009

Mi-e dor de momentele frumoase...

DA...mi-e dor de tot ce s-a petrecut frumos in viata mea, mi-e dor de zambetul larg al Anei cu "phah-ul" de rigoare, de sfiala aceia fara sens din privirea Andreei, .mi-e dor de tot ce inseamna frumos!
Logic, nu are rost, de ce sa iti fie dor, bla bla, cand poti sa traiesti clipa actuala?8-
Mda ma..o traiesc si pe aia, daca nu ar exista prezentul nu ai mai avea cum sa te bucuri de trecut! Si nu! Trecutul nu este superior, niciodata, dar e uneori esti trist, esti sictirit si scarbit, dezgustat total de tot ce se intampla, ai impresia ca tot ce te inconjoara este un pamflet al naturii!..mda..pai nu e, pentru ca daca ar fii, tu nu ai putea sa razi mai tarziu de aceste lucruri, ce care acum pe consideri gretoase.
In curand vor apare, probabil, unele si mai gretoase, si iti vei aminti de acele "zile frumoase", pe care la momentul respectiv nu le-ai pretuit cum trebuia. Este adevarat ca duci dorul unui lucru doar dupa ce il pierzi...dar mai bine sa duc dorul, si sa raman cu o amintire frumoase care ma va ajuta sa rad la glumele praoste ale vietii, decat sa uit si sa am impresia maginata ca nu am o amintire buna, un vis devenit realitate , ci doar deja vu-uri...

Un comentariu:

  1. e interesanta ideea. si e adevarat ca te bucuri de trecut daca exista prezentul.
    :). sincer ar trebui sa continui. parerea mea.
    ai idei bune. si nu merita sa fie irosite.

    RăspundețiȘtergere