sâmbătă, 18 aprilie 2009

Pe care? Pe amandoua?


In viata ai doua posiblitati: sa alegi sa fii un om de succes, sa te respecte lumea, sa nu iti calci niciodata pe orgoliu, sau sa cunosti sentimentul numit dragoste, sa lasi de la tine, dar sa te simti iubit intr-un fel aparte.

Ca om de succes, vei pune accent pe rationament, mereu, vei putea judeca din afara foarte usor si vei fii lasat rece de orice inseamna suferinta. La batranete vei avea tot ce iti trebuie , vei privi in urma si vei vedea un trecut glorios, plin de castiguri morale si materiale. Totusi, pentru a avea toate acestea , nu vei face cunostiinta cu iubirea, deci nu vei fii implinit cu adevarat niciodata, pentru ca iti lipseste acel ceva.
Ca om sentimental vei avea parte de o persoana draga tie , mereu aproape, care sa te iubeasca, sa te faca sa te simti special, dar trebuie sa iti calci de multe ori demnitatea in picioare, sa lasi sa se vada doar partea frumos colorata a vietii. Poti fii iubit cu adevarat, atunci vei avea tot ce iti doresti posibil, pentru ca dragostea poate umple orice gol, dar poti sa ajungi singur, pe marginea unui drum, toti sa rada de tine si sa te arate cu degetu, toate acestea din cauza ca ai iubit, poate prea mult. Dar, in situatia aia te vei gandi : oare...nu e mai bine asa, sa raman cu o amintire minunata, speciala, care sa ma ajute sa merg mai departe, sa stiu ca am avut momente perecte in viata mea, decat sa nu fii existat acestea niciodata?

In concluzie, ce ai prefera? Cum ar fii mai usor? Sa te zbati sau nu? Sa suferi sau sa traiesti monoton toata viata? Sa incerci sa fii ceva, dar sentimentele sa iti domine ratiunea, sa incerci sa schimbi toate acestea, dar o parte din tine, partea mai sensibila, sa iti sopteasca cu duritate ca e imposibil... este mai greu sa crezi ca totul este posibil daca vrei, dar sa nu reusesti sa depasesti o mare cantitate de probleme? Tu ce crezi?? Tu cum vezi viata?

3 comentarii:

  1. am sa ma zbat,am sa munces,am sa dau tot ce e mai bun din mine,am sa am o fam iubitoare iar knd voi ajunge la batranete ,si imi voi vedea nepotii jukndu.se cu mingea iar iubitoarea mea sotie sa.mi fie alaturi am sa imi spun : "nu am trait in zadar" ....;) mango:*

    RăspundețiȘtergere
  2. daca iubesti si esti iubit ai mai multa putere sa mergi inainte ,iar atunci cand vei avea copiii vei munci , vei da tot ce poti pentru ei , sa le asiguri o viata buna..dar in acelasi timp persoana iubita te va aprecia pentru ceea ce esti .. cum zice mango in comment-ul de mai sus ,atunci cand vei ajunge la batranetze vei fi fericit .. implinit pentru ceea ce ai reusit in viata .. privindu-ti nepotii jucandu-se si atunci categoric poti spune ca nu ai trait in zadar. concluzia : aleg ambele posibilitati
    :X eibi

    RăspundețiȘtergere
  3. sa sti ca viata nu o putem vedea. o simtim..
    sa-ti raspund.. urmez cursul vietii.. pot sa mor si maine nu'mi pasa;))

    RăspundețiȘtergere