luni, 9 martie 2009

geniu din nastere...?!

Multi se considera destepti...chiar foarte destepti, desi nu sunt! Spun asta din punct de vedere al talentului in a exprima aberatii!!
Nu spun cu rautate ca nu sunt, ci realizez ca nu orice om are darul de a scrie, de a putea sa isi exprime parerea cu usurinta. Unii sunt tentati sa filozofeze, sa isi transmita gandurile intr-un mod fals, sec sau copiat, si astfel vezi atatia care se zbat sa intre in randul celor care o fac cu atata rabdare si reusesc sa il faca pe interlocutor sa fie, de asemenea, de acord cu ei.
Daca nu ai resusesti sa exprimi ceea ce simti, nu inseaman, nici pe departe ca esti incult, prost sau nepasator. Nu toti se nasc cu darul de a putea sa se faca iubiti prin ceea ce scriu., iar pentru asta nu trebuie criticati. Trebuie insa criticati cei care o fac cu buna stiinta ca nu pot sa crea ceva folositor, sau cel putin interesant!
Sfatul meu, este sa te lasi de a face ceva daca nu iti iese si nu esti in stare!!
Mama(se poate observa ca imi iubesc mama, ma rog, asa in felul meu:D) imi spune mereu ca daca nu sunt perfectionista , nu reusesc sa obtin ceea ce vreau. Poate are dreptate in anumite privinte, insa am avut mereu acces la ce mi-am dorit atata timp cat am vrut cu adevarat! Opinia mea, este c, nu merita sa faci ceva care stii ca nu merge, dar merita sa incerci pentru a fii intr-adevar sigur ca este asa!

2 comentarii: