marți, 3 martie 2009

fenomen emo sau nesimtirea celor din jur?

De ceva timp am inceput si eu sa urmaresc postarea articolelor pe anunumitre bloguri.
Ma declar multumita, mai ales ca unii isi pot exprima nemultumirea intr-un mod foarte frumos, dar din pacate altii nu!
Acesta este si cazul http://www.viatadecacat.net/.
Dupa cum puteti observa in unele posturi este mentionat faptul ca unii oameni , din cauza supararii sau pur si simplu a nervilor, plang. Este un lucru normal. Mi s-a parut absolut revoltator faptul ca majoritatea celor care comenteaza lasa sfaturi precum" dute si taie-te la vene" , " baga-te intr-un colt" sau remarca "esti emo" daca se spune ca a reactinonat plangand.
Ma intreb, inainte sa fii aparut fenomenul emo, cum se numea o persoana care plange? Nu este un lucru firesc sa te descarci in acest mod?? Eu cred ca da! Este preferabil sa arunci cu lucrurile in cealalata parte a camerei , sau pe geam? aaaa...pai atunci esti numit nebun!!
In opinia mea, fenomenul emo , in mare parte, nu exista, intrucat multi sunt considerati adepti ai acestui stil doar pentru ca sunt mai retrasi, sau din cauza unui machiaj mai puternic!
In fond, orice om are dreptul la opinie proprie atata timp cat nu ii deranjeaza pe cei din jurul sau (si nu cred ca va deranjeaza un tip/tipa doar pentru ca are o freza ciudata).
Este de criticat si noua modalitate de revolta la care recurg toti cocalariii si micile fetite fara creieras, aceea de a stiga "EMO" la vederea unei astfel de persoane! Bineinteles, de cele mai mlte ori, tot tu esti acela care primeste replica"ce vrei fa?? ce te bagi?" atunci cand incerci sa iei apararea si sa intrebi pe cel mai calm ton posibil"cu ce va deranjeaza?" sau "aveti o problema?".
Deci, sfatul meu este acela sa iti urmezi instinctele fara sa asculti tampenile altora, caci in fond, tampenia nimanui nu e mai importanta decat a ta!:D

5 comentarii:

  1. deci site ala il stitzi de la mn:))...ma sinmt si eu bn ca am popularizat site-ul...:))...in leg cu articolul...cos cam generalizezi prea mult...nu totzi zic asha .. mai sunt uni dar aia sunt batutzi de soarta:|

    InVinCiBlE

    RăspundețiȘtergere
  2. ma... ai foarte mare dreptate, dar vorba lui adi... generalizezi prea mult... oricum e prea genial ce ai scris tu... minte de filozof baa!! luati exemplu de la ea... ca aveti ce invata!! :D:D pup :*

    RăspundețiȘtergere
  3. e prea bestyal...imi place....bft in continoare


    Be$tyaL

    RăspundețiȘtergere
  4. Super creativ. imi plc f mult:X ,puuup :*:*
    p.s.: you know who i am :> :))

    RăspundețiȘtergere
  5. a.k.a joker d p vdc.. interesant articolul...

    RăspundețiȘtergere