vineri, 10 iulie 2009

Mda...


Mda....

Este liniste...adicaceea ce mi-am dorit tot anul.

Sunt singura, nu e nimeni langa mine care sa-mi toace nervii....chiar nu e...incredibil...

Dorm bine noaptea si visez minunat, culmea, viselee mele chiar se adeveresc :D.

Am un parfum nou, nu ma laud, sunt doar incantata:X, mai ales ca miroase imbietor de perfect.

Sunt multumita...nici mie nu-mi vine sa cred, dar chiar eu care sunt mereu nerecunoscatoare ma simt aboslut perfect.

Cand mi-e somn, dorm, Idealul meu sufletesc, adica.

Mi-e bine, incredibil de bine.

Aaaa da, si nu mi s-au mai rupt unghiile, probabil ca e o conspiratie, oricum e buna, sa fie mai des.

Totul e perfect, nu stiu de ce, dar e ...si nu comentez. Ciocu mic si joc de glezne!

Ah...e bine cand e totul bine...si la mai mult, ca de'...omu nu e niciodata fericit cu ce are:) .

Hai ca ne mai vorbim/citim/scriem si maine. PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu