luni, 20 iulie 2009

Discutie :D

Incepe un tantalica sa-mi tina urmatorul discurs:

asd_iinxs: "barbatii sunt niste nenorociti"..catziva nenorociti s-au chinuit in istorie pana ca tu sa te nasti,catziva muncesc acum pt tine,datorita unui nenorocit te-ai nascut,nenorocit e bill gates de iti da tie suport pc sa spui ceea ce spui... alti nenorociti(printre care si romani) au inventat o multime de chestii k viata ta sa fie mai usoara...deci...suntem nenorociti..si prosti...dar..lool...cum de se nasc genii din noi?
asd_iinxs: femeile?
asd_iinxs: ce au facut?
50, de barbati compozitori...si..multe alte exemple..
asd_iinxs: cine au luptat in razboaie..
asd_iinxs: sa va salveze voua fundurile?
asd_iinxs: cine au cladit orashe?
cosmina: femeile au fost intotdeauna ceva mai buna cva voi, de ce? pt ca au aut si alte griji in afara de propria persoana, pt ca au crecut coii, au muncit,..iar simplele genii, au devenit genii pt ca au avut timp, au avut cum sa se plictiseaasca si sa testeze cata apa curge din butoi atunci cand fac ei baie nu?"
asd_iinxs: femeile??
asd_iinxs: cine a descoperit elctricitatea..si cine a inventat...atatea lucruri..care sa-ti faca viata mai ushoara?
cosmina: sa zici asta in momentul in care se va naste copilul tau
cosmina: poate o fetita
cosmina: si regreti ce ai spus
cosmina: si te apuca prima oara de deget
cosmina: sa vezi cum iti dau lactimile

Aici a cam inceput sa taca. Nu din cauza ca i-am dat eu replica, si nici din cauza ca e semianalfabet("sh", "tz", "k")...ci cred ca din cauza s-a plictisit pt ca il contraziceam la orice. S-a plictisit sa-mi dau cu parerea la filozofiile lui....nici macar nu ma cunoaste, dar omul, de o inteligenta rasunatoare, ma cauta dupa ce vede ca ii dau ignore pe un id, de pe un altul, si o tine langa....pana intru in joc...si ajungem sa vorbim discutii.
Genial!!


Si tot o tin pe a mea... Desi nu conteaza. De ce? Pt ca, in final, tot acolo se ajunge, undeva sub pamant, printre rame si radacini. Cam urat sfarsit pt marii inventatori de elecricitate BARBATI nu? Urat pentru ca era chiar printre "tarfele" alea de femei...vai ce rau s-a simtit!

P.S: Nu eu am zis aia cu "barbatii sunt nenonrociti", a flegmat-o singur.

Un comentariu: